Det är svårt...

Att blogga..

Vi bloggare får utstå mycket kritik och elaka kommentarer från folk som ofta inte enns vågar skriva sitt namn.
Jag kan tycka att kommentera anonymt kan vara fegt, men det är inte alltid så. Det jag menar är att det finns ju även dom som är anonyma av en anledning, men endå vågar stå för det dom skriver.

Med det vill jag säga att ni får gärna kommentera anonymt. Det är ju iafl en kommentar, right?
Men har ni en blogg eller enns en mejl så skriv dom/den. För vad har ni att förlora på det?

Jag menar mejlen syns ju inte för någon annan än oss, och allt handlar om att våga stå för sina åsikter.

Vi är ju bloggare för att vi vill det, det är ett val man gör. Så innan ni skriver en elak kommentar tänk er för en extra gång, tänk på all tid vi bloggare lägger ner på våra bloggar.

För att skriva alla inlägg och fixa alla bilder och design till en blogg, det tar tid. Det är bara så det är, all tid vi väljer att lägga ner på våra bloggar. När vi har kunat lagt tiden på näsan vad som helst. Men i stället för att göra nått annat lägger vi vår tid på ER blogläsare.

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0