Jag trodde aldrig

Faktiskt så trodde jag aldrig att jag skulle gilla nån mer häst än Eddie. Visst gillar jag de flesta hästar men inte på ett spnt där speciellt vis. Definitivt trodde jag aldrig att jag skulle gilla en storhäst. Men jag tycker det känns som jag börjar göra det med Lukas. Nu har vi redan hunnit ha tre pass tillsammans och jag tycker det känns som han är precis min typ. Så himla känslig, behöver i princip bara tänka att han ska flytta åt nått håll så gör han det. Ska bli riktigt kul att se vart detta leder i framtiden.
 

Verkar som han har travat direkt in i mitt hjärta. I fredags tog vi våra första galoppsprång också, det tyckte han var lite väl kul haha.

/Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0