I en svacka

Är i en svacka just nu i ridningen och det påverkar även att jag inte skriver här. Red Diskett både i tisdags och i fredags och ja hon var duktig som vanligt men det känns som vi behöver komma in i ett ridhus och få hjälp av en tränare nu helst nyss om vi ska komma vidare. 

I fredags red jag även Viktor och även han var duktigt, har ju ridit han ett par gånger nu och det går faktiskt bra. Men jag tycker inte det är speciellt kul, blir fort trött på typ alla lektionshästar utom Eddie. 

Idag då på lektionen fick jag som vanligt nu förtiden Diana, gick helt okej men det kändes inte kul. 

Just nu har jag svårt att känna glädje när jag rider andra hästar än Eddie, och tänker helatiden att "det kunde vart han" och "tänk vad kul jag haft nu om jag vart med Eddie" osv.  Jag känner iof alltid såhär men det är värre i perioder och nu verkar jag hamnat i en sån period.




/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0