Vilodag för stjärnan idag

Idag för Jagge en välförtjänt vilodag. Jag ska åka till honom direkt efter skolan vid 14.30 och mocka och fixa samt pyssla om honom. Åh jag kom just på att jag glömde morötterna hemma imorse och kanske borde åka hem och hämta dem, Jagge vill ju faktiskt ha lite morötter, eller många om han får bestämma, haha.
 
Senare idag har jag ingenting planerat så jag tror att jag sätter mig och fixar inlägg hit för kommande dagar, så det är garanterat att ni får några bra inlägg åtminstone.
 
Igår red jag dressyr, det var ett pass som var lite av och på men överlag var det ganska bra. Börjar komma igång med dressyren nu igen.
 
Imorgon är det dags för ett dressyrpass igen, och på fredag åker vi iväg på dressyrträning, wohoo vad roligt, det  var länge sedan sist och det blir verkligen nyttigt att träna för Jennie igen.
 
Bjuder på en söt bild på mig & Jagge från april, han är ju ganska lustig haha.
 
/Stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0