LA:P1 i lördags

Jag har ju inte skrivit hur det gick i LA:P1:an i lördags så jag tänkte att jag gör det nu. Bättre sent än aldrig haha.
Jag red ganska fegt, i högerskolorna var jag lite orolig att Jagge skulle hoppa upp i luften som han gör ibland, så istället för att rida framåt och rida ihop honom så han verkligen fokuserar på det han ska göra i de skolorna så fegrider jag och får knappt till något som kan räknas som skolor. Sedan fick vi tyvärr byten i båda förvända galopperna, och en av gångerna hoppade Jagge även ett skutt på bakbenen, typiskt Jagge hahah. Överlag tycker jag att det var bättre i den klassen, eller alltså det hade kunna blivit bättre, tyvärr missade vi ju de flesta moment men jag höll nog lite mer och mötte upp lite mer framåt, som jag borde.
 
Han slappnar inte av inne på tävlingsbanan ännu, men det är sååå mycket bättre, det var inga problem att rida längst med staketet trots att domaren satt precis bakom.
 
/Stina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0