Hoppning med Diskett och Westerntävling

 
 

Kom på att jag glömt visa bilder från när jag hoppade med Diskett i slutet av augusti. Testade det vanliga tredelade bettet och tog bort acheenremmen. Men kom fram till att det inte var så bra kombination just när jag ska hoppa då hon blev så otroligt stark och pigg och kontrollen var inte riktigt på topp precis. 

Just nu så skulle jag gärna vilja testa att vara med på en hoppträning på ridskolan med henne för att komma vidare i hoppningen och få hoppa lite mer "på riktigt". Vill även träna dressyr då jag har svårt att hålla motivationen uppe när jag bara rider där hon står och så. 

I går var jag förresten på en western tävling igen, denna gång här i närheten. Det var även denna gång riktigt intressant att se, och vem vet? kanske ska vi träna lite western nån dag med .

Aja godnatt nu, tänkte gå och kolla på tv och så innan jag ska sova.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0