Första dagen avklarad

Det var väldigt kul att fota idag på mitt hjärta. Vädret var riktigt mysigt och anläggningen ligger verkligen i ett superfint läge. Får se om nån vill köpa nån bild, det var nämligen flera fotografer på plats och själv tycker jag såklart (är ju självkritisk) att deras bilder är minst lika bra om inte bättre jämfört med mina. Hann dock fixa alla bilderna från hemmatävlingen (ca 400st) och börja med dom från dagen, så har varit väldigt effektiv iallafall!


Det gick bra för Fillan också, en tredjeplats i LC efter att hon hade lite otur med sista bommen. Hon fick 4 fel även i lagklassen men totalt slutade laget på en 7 plats av 8 (vann gjorde Bollnäs och tvåa kom Högbo). Även imorgon ska jag som sagt till mitt hjärta med Fillan och imorgon ska hon hoppa LB och Dm som går i La. Så hoppas självklart att dom har bommarna och allt på sin sida då.

Förstår förresten inte varför jag är vaken än, för imorgon ska vi åka från stallet där Max står klockan 8 ca. Godnatt!

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0