Gissa vad jag mötte idag

Halloj!
 
Ska börja med att ursäkta min inaktivitet idag, har varit på Mitt Hjärta hästsportförening och kollat på hopptävlingar idag.
Sedan red jag ut i skogen ensam med Jagge, han stampade omkring redan i stallet, och ute blåste det, men han var ganska lugn när jag kom upp. Sedan va han fin och pigg i skogen, lite tittig för stenar här och där men inga dumheter, bara små söta skutt gjorde han, haha. Vi kom nästan tillbaka till stallet när det helt plötsligt stod en älg cirka tio meter framför oss, jag blev lite förvånad. Jagge stannade men sedan ville han gå fram till älgen typ haha, han fick dock inte det, jag fångade älgen på bild och sedan försvann den. Det är första gången jag mött älg men det var verkligen ingen fara med Jagge, stenar är bra mycket läskigare hälsar han.
 
/Stina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0