Dressyrträningen idag

Landade hemma för ett par timmar sedan knappt, efter att ha varit på träning med Jaggis. Träningen gick riktigt bra, och känslan var väldigt bra stora delar av tiden. Han kändes fin när jag värmde upp, sedan blev det lite tok och han ville helst springa foooort framåt i traven av någon anledning, men sedan blev det ganska snabbt ordning på det och det kändes riktigt bra. Jagge rörde sig bra idag, han trampade på riktigt ordentligt, så kul!
 
Träningarna för Jennie är alltid väldigt givande och det är sällan jag lämnar träningen utan att jag fått en bra känsla åtminstone ett tag.
Vi fick en hel del beröm av Jennie som jag tränade för också, kul.
 
Jag har förresten åkt på en dunderförkylning, snyter  mig och hostar hela tiden och huvudet är tungt, tur det gick bra att rida trots det.
 
/Stina
 
Bild från förra träningen.
 

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Fin!

2015-09-29 @ 21:44:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0