Det jag lägger ner min tid på

Redigerar bilder för fullt från alla tävlingar nu så jag kan få det klart förhoppningsvis innan nästa tävling. Eftersom vi kanske pratar om fler 1000 tals bilder här och kanske ca 3-4 tävlingar (inklusive meetings). Så kanske ni förstår att det inte blir så mycket tid och energi över till att fortsätta redigera bilder och skriva inlägg här när jag får en stund över. Men trots det tänkte jag hoppa in här mest för att visa den här fina bilden som jag tog på Fillan efter Prisutdelningen i LB+ på hemmatävlingen nu i söndags. Grattis till henne och Max som fick sin första placering i en så hög klass (andra gången eller nått hon startade den med)!
 
Älskar känslan som går att få till i sådana här bilder förresten...

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Papa T

Vilken bra bild !

2015-09-03 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0