Alla tre hästarna motionerade

Igår var jag hos Diskett. Jag red ut med Annika (hon som har hästarna) medans hon körde Schucenta. PIGG var bara förnamnet på vad Diskett var, haha det är faktiskt ett mirakel att jag inte typ har träningsvärk i armarna idag. Den ponnyn fattar inte själv hur dålig kondition hon har, för springa är det bästa som finns enlig henne typ. 

Skulle va intressant och försöka hoppa en bana med henne och se hur det skulle gå. 

Aja när vi hade kommit hem så gick vi till en sandbana och longerade Cariino. Så alla tre hästarna fick sig liye motion igår. Idag har jag för mig att Diskett skulle vila däremot, och det kan hon behöva efter all galopp och trav vi ägnande oss åt igår. 

Funderar på att åka dit igen imorgon och kanske ägna mig åt lite programridning. Då jag vill se om det funkar då det troligen blir Km snart och de vore kul att kunna vara med.








/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0