Tänkte skriva massa inlägg

Tänkte ägna kvällen igår åt att skriva inlägg och Skypa som vanligt, men när jag precis satt mig vid datorn och kollade på ett klipp på youtube. Så stormade plötsligt Fillan, Emma, Julia, Hanna och Stina in på mitt rum med tårta och ballonger. Därför ägnades resten av kvällen åt väldigt spontan födelsedagsfirande så jag hann inte skriva nått här, men det är ju sånt som händer ibland. Trots allt fyller man ju bara 18 en gång och när vi nu hade tillfälle att fira är det klart man tar tillvara på det! 
(Tillomed färgteamat hade dom tänkt på) 

I present förutom den fantastiska överraskningen så fick jag en privatlektion med "valfri ridlärare" (vilket betyder Emma för min del). Denna kommer komma väl till pass nu under hösten när jag aldrig får rida Eddie på lektion nästan.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0