Ponnyn låg inte precis på plus..

Idag när jag skulle ta in Jagge och rida en sväng ville han inte följa med mig in. Han rusade omkring med sin hagkompis istället för att komma till mig. Jag försökte prata med hagkompisen Zack så Jagge kanske skulle bli lite intresserad, men icke. Mamma fick komma och hjälpa till, så fick vi först ta ut Zack ur hagen, då gick Jagge med på att bli fångad också, tokponny. 
 
Han var i alla fall snäll på uteritten vi tog idag, det var kanske tur för honom det, haha. 
 
 Imorgon åker jag iväg på Miljötinget och jag kommer hem på söndag kväll, Jossan ska också med dit. Vi ska försöka fixa uppdateringen trots det, men om det blir lite sådär här så vet ni varför. 
Jag ska alltså vara utan ponnyskrutten i tre dagar, men han blir nog omhändertagen bra av mamma.
 
 
 /Stina
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0