Ojoj vad inaktiv

Usch vad jag uppdaterar dåligt.. Fy för mig.. Men det glöms bort och så vidare, jobbar på det. 

Idag red jag dressyr, grunden var dålig att stå på då jag red dåligt för jag var lite trött och sådär. Men red igenom LA:P1 två gånger ändå, och Jagge gör ju det han ska, även om det blir sämre när passet i grund och botten grundades på dålig ridning. Andra gången gick det bäst att rida programmet, och då var det inga större misstag, det blir ju bättre om jag har honom mer mjuk mellan hand och skänkel innan jag rider programmet men det är ju självklart. Jagge gör så gott han kan med en potatissäck på ryggen kan man väl säga, haha.

Imorgon har jag håltimme till 10.25 så då åker jag till stallet till 7.20 ungefär och rider ut en sväng innan skolan, mysig start  tisdagen hoppas jag!

/Stina

Bild från nån dag tillbaka i tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0