När tekniken inte är med en

Hade faktiskt tänkt ägna dagen åt att göra klart bilder till bloggen. Samt att skriva ihop en del inlägg då jag har massor att göra den här veckan och ändå vill att ni ska få bästa möjliga uppdatering. 
Men igår råkade jag olyckligtvis stänga ner min webbläsare av misstag och nu vägrar den fungera som den ska... 
Har både startat om datorn och om installerat webbläsaren flertalet gånger, men inget händer. 

Så tänkte att jag iallafall kan skriva ut mina planer för veckan här. Vissa är hästrelaterade och vissa inte.

Måndag (idag)
Först och främst så hade jag en körlektion tidigare (längtar tills jag slipper dom).

Sen nu på eftermiddagen/kvällen ska jag åka med Diskett till ridhuset och rida lektion på henne. Det ska bli riktigt spännande att se hur det fungerar! 

Tisdag
Halkbana nästan hela dagen, åker relativt tidigt och kommer hem vid 5 eller nått. Sen på kvällen kommer Hanna och Stina hit och sover över. 

Onsdag
Åker till Delsbo i skaplig tid och hälsar på Nelson. Därefter så åker jag till Nora och fotograferar henne och ponnysarna.  Ska även sova över hos henne. 

Torsdag
Följer med Nora när hon ska tävla Patch i Sundsvall (första dagen på inomhus sm). Hon hoppar LC och LB, så självklart ska jag fota henne då med. Får se om jag har ork och lust att gå ut på spöknatta en stund efter. 

Fredag
Återigen blir det att gå upp tidigt. Fast denna gång för att åka till Gävle på miljötinget. Stannar där till söndag och kommer förmodligen vara helt slut då det inte kommer bli mycket sömn gissar jag. 

Lördag
Miljötinget 

Söndag
Hemresa från miljötinget. Det är även km i dressyr på ridskolan men kan tyvärr inte vara med detta år. Trots att jag sett framemot det typ sen förra året... 

/Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0