Ett travpass i ridhuset & en hemsk skylt i skogen

Idag blev det ett travpass i ridhuset, lösgjorde mycket i sidorna och red skolor, Jagge var ganska fin, han var ganska låg och mjuk redan när jag kortade tyglarna efter framskrittningen. 

Efter att vi ridit en sväng i ridhuset skulle vi ta en vända i skogen. Där var det en plastskylt som vi gått förbi förr men idag var den till hälften nere på backen, då var den farligare än någonsin. Första gången vi gick förbi var det bara lite problem, men sedan skulle jag gå några gånger till så Jagge skulle förstå att det var lugnt att gå förbi. Då blev han sur på mig, vägrade svänga höger och stod still och vägrade gå, efter att jag varit lite envis gick han i alla fall snällt förbi många gånger, från alla håll.

/Stina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0