Teori måndag

Har inte haft nått att skriva om här riktigt... På lektionen i måndags hade vi teori, vi kollade på en film om hästhållning. Kan inte säga att jag lärde mig nått speciellt men det är ju alltid nyttigt att höra.  

Juste, det är ju hårt i hagarna nu också så hästarna kan inte röta sig så mycket ute. Detta resulterar i pigga och busiga hästar. Även om kanske vi som har lite rutin kan uppskatta det ibland så är det inte så bra på barnlektionerna. I måndags så sprang Dunder iväg och drog med sig Eddie. Detta resulterade olyckligtvis i att båda barnen ramlade av. Den gruppen har nyligen börjat galoppera hela gruppen samtidigt.

Blev lite förvånad över Eddie faktiskt. Tycker det var väldigt synd att jag inte fick rida han när han var så pigg.

Sen slutligen så är jag så himla besviken på att skolan ställt in resan till sihs. Just nu ser det ut som jag inte kommer dit alls och det är jättejobbigt... Har planerat inköp och taggad för det enda sen förra året.


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0