Lov!

Den här veckan är det ju lov ifall det nu är någon som inte visste det. Tyvärr innehåller det här lovet än så länge inte mycket ridning alls för min del och snacka om att jag håller på att bli galen av det. Men på lördag ska jag ÄNTLIGEN få rida privatlektion för Emma igen och på söndag skulle jag egentligen haft tävlingsgruppsträning men pågrund av lite omständigheter så blev det tyvärr inte så. Men det kanske blir ridning ändå då jag ska vara hästvakt till Diskett och hennes stallkompisar fredag-söndag. Anledningen att jag inte skrivit så mycket om henne på senaste tiden är att jag inte varit där eftersom det bara finns en ridbana utomhus och där har/är det för mycket is just nu tyvärr.
 

Föresten ska jag försöka få in massor inlägg här så ni har nått att läsa!
 

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0