Tilde och Pajaz, Hos Lovisa, del 1

I förrgår efter att jag badat med Lovisa, Olivia och Tilde tillsammans med hästarna (inlägg om det kommer) så åkte jag hem till Lovisa och kollade när dom hoppade. Eftersom det blev ganska många bilder kommer jag dela upp dom i några inlägg så det inte blir så långt. Nu i första delen är det bilder på Tilde och hennes ponny Pajaz som jag faktiskt träffade när jag hjälpte till på ridläger förra året, dom har dessutom blivit superduktiga sen dess!

 
 
 
 
 
 

Även jag fick prova att rida Pajaz och värma upp han till Tilde. Det var riktigt kul även om det inte gick helt klockrent så var det klart godkänt för att vara första gången. Vi tillomed provade att skutta lite hinder och ja det såg nog inte så där jätteproffsigt ut men jag blev inte rädd/osäker som jag fortfarnade kan bli ibland i hoppningen iaf. Fanns inget att va rädd för heller då Pajaz är supersnäll om än lite busig ibland. Tyvärr fastnade inte vi på nån bild, men det gjorde däremot jag och Snövit som jag också fick rida lite. Haha väldigt ovant med B ponny och det var ju ett tag sen. Snövit är ju dessutom lite speciell och har sina dagar, bland vill hon inte alls och då gäller det att ha balans. Men I förrgår var hon en riktig stjärna när jag red och gick tillomed i form och så. Bilder på det kommer i ett annat inlägg.

/Jossan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0