Mot terrängbanan!

Nu sitter jag i bilen med Hanna påväg till terrängbanan i Delsbo (eller typ i Delsbo iaf). Blir första gången hon hoppar där med Napiladen och första gången jag är där överhuvudtaget. 

Tyvärr är inte Eddie med denna gång även om jag är säker på att både han och jag skulle uppskatta det väldigt mycket. Istället får jag som vanligt stå på marken och ägna mig åt fotografering. Men det är ju inte heller så tråkigt då jag tycker det ska bli kul att få testa att fota terräng. Har sett bilder därifrån och det är så fint! 
Drömmen vore dock som sagt att få hoppa där med Eddie men aja det får vi ta en annan gång. 

Napilad aka "Spöket"

/Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0