Eddie 31/7

Så blev det att jag åkte till stallet idag och lyckades tillomed fånga Eddie själv i sommarhagen. Efter att jag fixat han osv blev det ett mysigt dressyrpass på utebanan, tyvärr blev det inga bilder för kameran blev av misstag kvar hemma. Men jag tycker ändå att det gick hyfsat bra. Försökte fokusera på sitsen ganska mycket men det är svårt utan tränar hjälp tycker jag. Ska nog försöka planera in nån dressyrlektion snart också så vi får komma igång ordentligt med den tills i höst. 

Kvällen spenderades sen på en riktigt trevlig resturang och morgondagen spenderas på en cykeltävling. (Man måste ju se till att sommarlovet innehåller lite av varje) 

Här kommer iallafall en bild från idag som mamma tog med sin mobil. 

Slogs av hur smal och långbent han såg ut i den här vinkeln...


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0