Hoppning med Eddan

Kom till en till lektion (i måndags) ganska inställd på att få Diana. Därför blev jag så lycklig när jag skulle ha Eddie och vi dessutom skulle hoppa. Lektionen innan gick han ett longeringspass då gruppen innan hade voltige. Det hör verkligen inte till listan över saker han tycker om. Så när hindren åkte fram på våran lektion blev han jätteglad. Så skönt att slippa driva honom framåt jättemycket utan att sitta där och känna att han faktiskt vill, han får egen bjudning och vinklar fram öronen.  Mamma filmade då jag tycker att jag behöver mer filmer på oss då. Så ska försöka klippa ihop nått att visa här. 

Vi hoppade studs och en liten kombination med ett galoppsprång. Det var så att jag skulle få trycka på Eddie lite för det var lite långt. Men på slutet blev det nästan kort istället. 

Den här veckan har jag haft lite annat för mig än bloggen (vi lämnar det utanför den också). Så därför har tiden varit lite knapp. Gårdagen spenderades i ett lyckorus och idag var det inte riktigt samma känslor. (Mer om det nån annan gång)




/Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0