Tävling imorgon

Imorgon är det då äntligen dags för tävling igen! Som jag längtat tillbaka till tävlingsbanan efter min senaste start som var innan sommarlovet. Denna gång blir det dock tävling på hemmaplan och dessutom i hoppning (som jag inte startat nått iår). Jag kommer främst att hoppa LE (70cm) och ev LD (80cm) beroende på hur det går i första klassen. 

Dagen har ägnats åt tävlingsförberedelser såklart, banbyggnad (kan redan banan), duchning av ponny och putsande av all utrustning. 

Ska föresten bli lite extra kul imorgon då det är fler hemmaekipage som ska vara med än vanligt. Ridskoleponnys som går sina första tävlingar du dom just blivit inmätta, Dunder och Julia (LD & LC) samt Magda och Viktor (LE) så självklart hejjar jag lite extra på dom.  Sen har vi ju Stina, Moa, Fillan och Lovisa (även om dom två sist nämnda tävlar för Delsbo) som jag håller tummarna lite extra för.

Tyvärr kommer jag nog som det ser ut inte kunna fota varken LE eller LD eftersom jag ska va med själv, men resten av klasserna ska jag absolut försöka fånga på bild. (Vilket påminner mig om att jag måste sätta kamera batteriet på laddning). 





Eddie är redo, jag är redo och outfiten är redo. Håll tummarna för oss imorgon nu så ska jag försöka uppdatera nått under dagen imorgon...

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det gick bra för er idag?

2015-08-30 @ 15:43:37
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0