Jag lever, faktiskt

Hejsan på er!
Som rubriken lyder så lever jag trots min frånvaro här. Har börjat gymnasiet och börja sakta men säkert komma in i rutinerna igen.
 
Hästlivet rullar på och på söndag är det dags för hopptävling för ponny hemma på LRK. Det är över 110 anmälningar för dagen så det ska bli riktigt roligt. Jag och Jagge startar de två sista klasserna, som är LB (1m) och LB+5 (1,05 m).
 
Hopptränade i onsdags gjorde vi, först kändes det inte så bra och då red jag dåligt, men på slutet fick vi bra flyt och ridningen blev bättre, då kändes det bra.
 
 
Vi hörs mer, för nu är jag riktigt motiverad att skriva, ni ska bland annat få bilder från min och Jagges första terrängträning.
 
Stoppar in en gammal bild för att göra inlägget lite roligare. 
 
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0