Äntligen helg!

Är väldigt taggad på helg nu eftersom det händer ganska mycket. I morgon ska Stina tävla dressyr DM, vi skötar ansvariga ska ha ett skötarmöte i stallet klockan ett och jag ska duscha Eddie. Eftersom jag ska förbereda inför tävlingen på söndag hinner jag inte kolla på Stinas DM ritt, men kommer sitta med telfonen i handen och följa det ändå via Equipe. På söndag lastar vi in Eddie i transporten och åker iväg till Tunalid i Hudiksvall för då är det nämligen våran tur att tävla. Vi kommer starta LD+ och jag ser det mest som rutin, även om det såklart är jättekul om det går bra. Men han är egentligen ingen omhoppningsponny eftersom han inte är så snabb så då får vi fokusera på att vara nolla istället. Stina ska nog troligtvis följa med och vara coatch och då kanske hon kan få nån bra film eller så som jag kan visa här!


Kommer ha det här schbraket för ovanlighetens skull men han är ju nästan lika fin i det som i rosa..


 
Ungefär såhär kommer hela vår outfit vara, fast jag kommer ha kavajen istället för piké.

/Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0