Vardagen rullar på

Skola och sen stall, man hinner inte med så mycket mer när man går till 4 nästan varje dag. I dag var det dock gymnasie info som jag var på och informerade om linjen. Efter det så cyklade jag vill Finess och fikade med Julia, Stina och Isis. Vi var inte där så länge eftersom vi hade lite bråttom till stallet. 

Vi har även fått ett väldigt intressant mejl som har med bloggen att göra. Vi kommer inte avslöja det riktigt än men det ska inte dröja så länge får vi hoppas.

Riktigt fin bild som jag fotade på senaste tävlingen, ponnyn på bilden heter Munsboro Jacko och jag brukar se den rätt ofta runt om på olika tävlingar. Vilket jag inte klagar på eftersom den är väldigt fotovänlig pågrund av den speciella färgen och jag är ju inte helt otippad väldigt svag för skimmelskäckar...


/Jossan

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

2014-10-03 @ 18:52:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0