Ridlektion 6 Oktober

Idag var det hoppning på schemat och jag blev överlycklig när jag fick veta att vi skulle vara ute. Det går så mycket bättre för oss ute. Mamma filmade iaf för att det blev för mörkt för att få skarpa bilder. är iallafall riktigt nöjd med både min och ponnyns prestation. Mina skänklar blir bara bättre och bättre och Eddie var mycket bättre framme för skänklarna än han var igår. Men det är så det är ibland har man dåliga dagar och ibland bra, det gäller bara att aldrig ge upp när man haft en dålig dag. För nästa gång kanske det går bättre än någonsin...

 


Videon har inte heller superkvalité eftersom det som sagt blev väldigt mörkt på slutet och jag hoppade sist av alla. 

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Det ser verkligen super fint ut! :)

2014-10-07 @ 12:13:07
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0