Presentation Gästbloggare - Emilia Nordström

Hello people!
Snabb presentation..
 
Jag heter då Emilia Nordström, 15 år och bor i en liten stad som heter Söderhamn, inte långt ifrån Ljusdal. Jag har en D-ponny på 7 år som heter Betty, importerad från Irland 2012.
Jag har själv haft en blogg som jag drev flitigt och att fotografera var något av det bästa jag visste. Men skrivintresset tinade bort och kameran tappade jag i backen, så där dumpade jag mitt slit med bloggen och tog bort den för något år sedan.
Ridning är mer eller mindre mitt liv och jag har ägt min ponny ända sedan den kyliga Januaridagen hon kom till Sverige 2012. Hoppning är min stora passion men jag har på senare tid börjat intressera mig i dressyr, och startade min första dressyrtävling i somras med 66,11% i L:C1. Hoppning har jag tävlat i 2 år och utan min fina ponny hade jag aldrig vågat mig ut på en tävlingsbana! I somras debuterade vi LA på 110cm med jättefina språng.
Bara några veckor efter fick vi reda på att hon hade kotledsinflammation och att hon hade hoppat trots att hon hade så ont.
Så under sommaren har hon genomgått en rehabilitering och vi är nu ute på banorna igen, med finare rundor än någonsin. Nästa tävling blir i Högbo om en vecka, där vi tar det lite lugnt och hoppar LC LB.
 
Tänk vad en bästa vän kan förändra ens liv.
 
 
 
 
 
Mästerfotgrafen Josefine slår till igen! ;)
 
 
 
Egenfotograferat;
 
 
 
Jag kommer spöka på denna blogg tills Jossan kickar mig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0