Km i hoppning 2014

Det gick riktigt bra faktiskt. Startade som ni vet 80cm och jag tror aldrig Eddie gått så bra någon gång. Tyvärr fick vi ett retligt stopp på 6an som var en oxer som stod mot utgången, vet inte riktigt om det var för att jag vart osäker eller vad som hände. Men överlag så gjorde det inte så mycket och vi tog oss över på andra försöket. 

Vi slutade fyra av totalt sju, det var dock tre placeringar så det blev inget ärevarav. Men var gör väl det när jag lärde mig precis hur jag ska rida på tävling för att det ska gå bra. Dessutom är ett stopp eller en rivning eller nått som kan hända alla ibland. Men som sagt känslan överlag var super, och det är riktgt synd att det var sista hopptävlingen för i år.

Deltagarrosetten som vi fick var ju ändå samma färg som jag skulle fått om jag blivit placerad som 4a så..
 
 
 
 
/Jossan
 
 

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Härligt ekipage!

2014-10-22 @ 10:56:05
URL: http://divorceyourhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0