Klubbmästerskap 2014

Hej!
Igår var det som sagt klubbmästerskap i hoppning, och jag visste inte om jag skulle vara med eller inte, då jag varit förkyld under veckan och då inte ridit, och veckan innan var jag i Spanien. Men jag valde att delta, gick in i 90 cm och gjorde en allmänt okomplicerad runda, dubbelnolla och gjorde bra svängar i omhoppningen. Slutade med vinst bland privathästarna, och vann ett fint diplom och en rosett, samt en grimma och en plakett. Han är duktig min fina ponny.

Nu laddar vi upp för en lärorik vinter med mycket träning så vi kan briljera på banorna nästa år. 

/Stina




Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Vad roligt! Grattis! :)

2014-10-20 @ 07:09:25
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0