Ibland räcker inte tiden!

Snabb resumé av dagen:
Åkte till stallet vid 4 nån gång. Väl där gjorde jag inte så mycket mer än fotade Hanna när hon red Max. Kvällen har spenderats framför datorn med olika saker som inte involverar bloggen. Har bland annat äntligen bokat biljetter till Stockholm horse show. Ska gå tillsammans med Stina och Julia. Vi går på lördag kväll och söndag förmiddag. Fast vi kommer såklart vara där typ hela dagarna och gå på mässan eftersom det typ är höjdpunkten med själva resan haha. 

Men är det några av våra läsare som ska dit? I såfall vilken show ska ni gå på?  

Skulle ni mot förmodan se oss yra runt inne på mässan eller någon annanstans och känna igen oss så får ni givetvis komma fram och hälsa! 

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Jag ska också till SIHS! Jag ska också gå på lördagkväll :)

2014-10-20 @ 07:08:17
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Emming

Jag ska dit men det vet du redan

2014-10-20 @ 07:56:10
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Så underbart söt häst! <3

2014-10-22 @ 14:13:32
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0