Bloggtävling i samarbete med gravyrbutiken.se

Vi har nu fått det stora äran att tävla ut en namnskylt till sadel eller grimma i sammarbete med
Gravyrbutiken.se

För att vara med:
Gå in på facebook och gilla och dela GravyrButiken.se (länken går tilll deras facebook sida). När du har gjort det så kommenterar du här med en motivering till varför du vill vinna. För att kommentaren ska vara giltig behöver den vara innehålla för och efternamn samt mejladress så vi kan kontakta dig vid eventuell vinst.

Tävlingen avslutas 28 Oktober!       OBS! nytt datum, tävlingen avslutas 4 November!



Klicka på bilden för att komma till skyltarna på deras hemsida!
 

/Ljusdalsryttarna

Kommentarer
Postat av: carolina willig

Jag är jättegärna med i tävlingen och har gillat fbsidan. Jag vill vinna för att jag precis fått en ponny som min egen. Han är helt enkelt bäst och alla som träffar honom borde få veta hans namn och hur mycket han betyder för mig <3

Mvh Carolina Willig
[email protected]

2014-10-20 @ 21:23:01
Postat av: Wilma

Jag har gillat och delat
Wilma Jonsson
[email protected]

Jag vill jättegärna vinna en namnskylt till sadeln till min shetlandsponny Fiver. Innan Fiver kom till mig så blev han misshanlad, Han blev inriden av en person som vägde över 80 kilo och piskades jättemycket för att han inte ville gå frammåt när 'idioten' red honom. Fiver har även blivit dragen jättehårt i munnen med bett så han har ett veck på tungan och kan aldrig mer använda bett. Jag vill att jag och Fiver ska vinna för att han är en riktig kämpe med allt han har stått ut med, han har även det största hjärtat en shettis kan ha. Gråter nu när jag skriver detta då jag verkligen vill ge honom något fint och att hans sadel alltid kan hänga inne på mitt rum när han inte finns mer. Fiver var min första ponny och nu väller tårarna ner. Tack

2014-10-21 @ 17:49:14
URL: http://wilmasponnyer.blogg.se
Postat av: Emilia Jansson

Hej!
Jag är med i tävlingen och jag har gillat deras sida!
Jag vill vinna för att jag verkligen tycker att min ponny ska få ha sitt namn på sin sadel. Låter simpelt kanske, haha. Men vi har haft en lång resa med blod, svett och tårar! Jag är så himla stolt över honom, det går inte att skriva med alla ord i världen! Från att riva 50cm till att hoppa över 1m är stort, speciellt när man har nästan allt imot sig, med det menar jag 4 klumpiga tjocka ben som inte alltid hänger med men en vilja som är så extremt stor! Denna ponny är otrolig och det skulle vara kul att alla får se hans namn prydd på en sadel ♥

2014-10-24 @ 20:33:46
URL: http://eryttaren.horseworld.se/
Postat av: Linnea Johansson Kvick

Jag och min älskade häst Mysan skulle vilja vinna en skylt till hennes grimma. Jag har ridit medryttarhästar hit och dit, aldrig haft råd att köpa egen och när jag blev av med foderhästen jag blivit lovad och dom börjar lura mig på saker och anmäla mig för saker jag aldrig gjort eller sagt så bestämde jag mig för att köpa en häst om jag så skulle leva på bröd och vatten.

Mysan har stått i 7 år i en hage utan någon brytt sig om henne. Hon var så tjock att hon knappt kunde gå och stel att hon såg blockhalt ut. Alla sa att jag var en djurplågare som hade henne men vi har kämpat och idag 6 månader senare har vi börjar rida och utbilda (hon var inte sutten på alls förut) hon är fräsch och hur fin som helst och hon gör mig till den lyckligaste i hela världen och får mig att orka igenom all skit som foderhästens ägare drar mig igenom.

Hon är en travare och det är många som tycker att travare kan inget och att det är skithästar. Mysan kan mycket är är otroligt fin, när vi börjar tävla och visar vart skåpet ska stå skulle det vara så kul att få ha en så otroligt snygg namnskylt som ska pryda hennes tävlingsgrimma.

Jättefin blogg förresten! :)

2014-11-04 @ 15:28:37
URL: http://moasigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0