Träning på Nytorp


Idag var jag, Stina och såklart Jagge iväg på en träning på Nytorp. Stina sa att hon ska skriva själv om hur det gick men att hon inte hann ikväll så då lägger jag in en liten sneekpeak på bilderna.

Tänkte passa på att säga att jag var ledig från skolan idag eftersom det var öppet hur i onsdags, men duktig som jag är så åkte jag ändå ner till Ljusdals posten klockan 9 eftersom textkommunikations gruppen (i klassen) skulle dit och jag hade blivit erbjuden att följa med innan jag visste att vi skulle få ledigt (jag läser inte den kursen). 
Men det var såå värt det eftersom jag fick lära mig mer om hur det fungerar på en riktig tidning och även lära mig lite saker som jag kan använda innom bloggingen. 


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Så fina!:)

2014-11-22 @ 09:45:45
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0