Eddie har en brun skugga

För ett tag sen fick jag en kommentar av en tjej som läst ett inlägg där jag skrivit om Eddie. Hon skrev om sin C ponny som hon köpt från en ridskola och som också heter Eddie. Jag och den tjejen har efterhand hittat fler likheter mellan dom båda ponnysarna och jag följer såklart henne och Eddie för att se vad som händer i deras liv.

Tyvärr bor tjejen som har Eddie i stockholm (tror jag?), men annars skulle det vara urcoolt att ses och få en bild på dom tillsammans!
 
Här följer ett par bilder som jag klippt ihop på dom båda, och visst finns väl en del likheter förutom namnet? 

 
 
 
 
 
Här hittar ni länken till bloggen ifall ni vill följa en till Eddie. 
/Jossan



 

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Såg inlägget nu när jag googlade på Eddies namn hihi ;)
Bor söder om Göteborg (Kungsbacka).
Våra pållar är verkligen sjukt lika :D

2014-07-21 @ 20:18:56
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0