Jobbat idag

Idag har jag "jobbat" som ledare på dom två ridlägren som är nu. Det gick riktigt bra allting och barnen var så söta så. Det är så kul att hjälpa till på dessa läget för barn är så "okomplicerade" det tar inte alls lång stund innan alla pratar med alla och dom kommer fram och frågar saker på ett sätt som kanske inte skulle göra om dom vore äldre. 

Ska dit imorgon igen även om jag inte är uppskriven på "jobblistan" men jag kan säkert alltid hjälpa till med något och annars brukar jag alltid försöka fota lite på lägren eftersom det kan va kul att ha dom bilderna i framtiden, både för ryttarna själva men även för resten av klubben. Det är så kul att kunna hjälpa till och jag gör det för att barnen behöver hjälpen och dom blir så glada och tacksamma. Dessutom är det en superbra erfarenhet att ha "jobbat" med barn för framtiden kan jag tro. 

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0