Tar farväl av en älskad vän!

 
Ponnyn som jag var skötare på i fyra år (November 2009 till November 2013) har nu i onsdags lämnat ridskolan för att gå i pension. Klart det är ledsamt, klart jag kommer sakna henne massor och klart det inte kommer bli lika på ridskolan utan henne. Jag tycker dock att hon förtjänar att gå i pension eftersom hon är 24 år gammal och har varit på ridskolan i 21 år. Så nu ska hon få njuta av ålderdomen i en hage hos en familj som inte bor så långt bort. Blir saknaden förstor kan jag alltså säkert åka och hälsa på henne vilket gör det hela lite lättare.

Avslutningsvis vill jag bara säga. TACK för den här tiden på ridskolan Tjejen, vi kommer aldrig att glömma dig!

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Anna

Henne red jag jag mycket när jag bodde uppåt Ljusdal, en riktigt trevlig häst! :)

2014-07-15 @ 14:33:37
URL: http://annaanilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0