Tävlingsgruppen 26/1

Idag var det tävlingsgrupp träning med Eddie. Vi var bara fyra i "min grupp" idag eftersom två var borta. Riktigt skönt att vara så få och det är grym stämning. Eddie svarade bra framåt vilket känns toppen inför imorgon när vi ska hoppa på vanliga lektionen.
Först red vi på ett hinder på diagonalen i trav med en bom innan. Sen hoppade vi en långsida med två hinder och med 7 galoppsprång emellan. Efter det hoppade vi på andra långsidan med först en kombination oxer in och räcke ut och ett galoppsprång emellan sen fyra galoppsprång och ett räcke. På slutet satta vi ihop den till en liten "bana"
Med långsida, snettigenom, långsida. Den red vi två gånger var och när jag hoppade rundan låg hindren på ca 70 cm och jag tyckte inte ens det kändes högt. Vilket är ett stort framsteg för mig som varit hopprädd...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Jossan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evie

Ser bra ut! :) kul när övningar byggs samman till en liten bana... :)

2014-01-26 @ 23:34:19
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Postat av: H E V O N E N S

Goa bilder! :D

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

2014-01-27 @ 11:54:56
URL: http://www.hevonens.com
Postat av: hannah

Super fin blogg! Ta gärna en titt in på min o ställ en fråga i min frågestund :) Hade betytt mycket ! Kram :)

2014-01-27 @ 13:45:06
URL: http://www.dressyrhannah.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0