Kort skoldag

Blev en kort skoldag idag. Har ju bara matte och engelska som är riktiga lektioner sen har vi ju media och klassråd men det är så roligt så det har jag gärna! Eftermiddagen spenderades i stallet med lite alla möjliga, det är alltid kul att vi är så många olika i stallet men ändå har vi så roligt tillsammans. Stod ett tag och underhöll Eddie när han blev verkad också (tänkte skriva "fick nya skor" men han är ju barfota). Han skötte sig iallafall toppen bra, även om hovslagaren (han jobbar även som typ allt-i-allo/stallchef) sa att han varit sur att fånga i boxen. Men det är just det att personalen inte brukar märka det så ofta eftersom han vet att det inte är nån idé. 


Eddie idag 

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Ridsport Nyheter

Hejsan hallå!

Jag har startat en blogg nyligen och skulle mer än gärna vilja ha en lyckospark för att få igång den lite bättre. Såklart är det en hästblogg där det kommer skrivas om nyheter inom ridsporten, tips till häst och ryttare m.m.

En annan tanke är dels att jag vill sprida ridsporten mer, alltså sprida hästbloggar mera för att få ridsporten att öka inom social media. Det kommer länkas en hästblogg varje dag, och desto större bloggen blir, desto fler besökare får dom länkade bloggarna, och på så sätt sprids ridsporten mer.

Jag skulle blivit otroligt tacksam om ni/du skulle varit villig att länka bloggen i ett inlägg eller liknande, för att hjälpa mig att få igång den!

Tack på förhand!

// Ridsportnyheter.blogg.se
([email protected])

2014-01-15 @ 14:40:13
URL: http://ridsportnyheter.blogg.se
Postat av: Ida

SV: Vad roligt, dom var ju jättebra! :D

2014-01-15 @ 20:23:20
URL: http://gartunarider.blogg.se
Postat av: Cathie

Men vilken sötnos!!

2014-01-16 @ 15:40:41
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0