Idag, imorgon och 8/2

Hallå där!

Idag var jag och Jagge ut igen, red en annan runda idag, och vi var nog inte ute lika länge då det var ca -18 ute. Jagge var i alla fall lika pigg och glad som igår och han ville gärna springa, jag hade dressyrsadeln idag, för att variera lite. När vi kom in igen mockade jag och fixade hans mat och vatten. Imorgon ska Hanna i stallet rida dressyr på Jagge, vilket är superbra både för honom och mig, och förhoppningvis tycker Hanna det är kul också, hon ville ju rida i alla fall, hihi. Nej men det är tajt att hinna in i ridhuset efter skolan, och Hannas häst är skadad, och hon börjar inte jobba förrän på eftermiddagen, då blir det super att hon rider igenom ponnyn så får han gå ordentligt i ridhuset också. Jag åker väl dit efter skolan imorgon och mockar och fixar stallet. Sedan på eftermiddagen/kvällen ska jag försöka ta mig ut och springa om det inte är allt för kallt, nu ska jag börja springa mycket samt göra plankan för att bli bättre i sadeln, 2014 är ett bra år, garanterat. 

Vi gör även årsdebut på tävlingsbanan den 8 februari, vi åker till BRS och hoppar LD och LC. (80 & 90 cm) Mjukstartar då vi inte tävlat sedan juni, i och med skadan. Men nu är vi i toppfrom och jag hoppas och tror att vi kommer kunna leverera på banan i år. 

/Stina
Fina killen<3

Kommentarer
Postat av: H E V O N E N S

Vad kul att tävla igen! :D Vad blir det för höjd, för det varierar ju beroende på ponny-kategori? :-)

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

2014-01-23 @ 21:12:00
URL: http://www.hevonens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0