17/1

Idag har det varit en väldigt bra dag, vi slutade klockan tolv istället för fyra. Så mamma plockade upp mig så åkte vi till sportaffären och köpte lite nya tränings/idrotts kläder. Sen skjutsade hon mig till stallet, där passade jag på att ta lite vinter bilder på lektionshästarna och kolla när Stina red. När Stina ridigt klart gick vi ut och fotade lite härliga vinter bilder som kommer upp här troligtvis någon gång till veckan. Efter stallet åkte jag till pappa och ska vara här till söndag morgon. Imorgon ska vi till Birsta och shoppa lite, så vi får se om jag hittar nått kul. 


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken sötnos!

SV: Visst gör dom! :)

2014-01-19 @ 20:13:27
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0