15/1

Skolan
Idag var jag på utflykt med ES 13 (min klass) och NA 13 till rovdjurscentret på förmiddagen, på eftermiddagen hade vi svenska och foto. Fotolektionen spenderades i mörkrummet och ett tag i ett rum som vi håller på att göra om till uppehållsrum sen fick vi sluta en timme tidigare om vi var klar. 

Bilden är fotad med mobilen och har inte använt någon zoom (rätt coolt).
 


Stallet
Kom dit ganska sent ändå så jag satte mig och kollade på när Stina red och sen var jag med henne ett tag och sen kom Fillan så då va jag med henne också. Bamber gick förresten på en nybörjarlektion idag, såg ut att gå väldigt bra så nu kommer han säkert börja gå fler lektioner och sådär. 


/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

sv/ Det vore väl himla roligt! Såå synd med avståndet. Känns omöjligt att tävla enda borta hos er :((

2014-01-16 @ 08:55:57
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Ida

SV: Ja, eller hur! :)

2014-01-16 @ 19:35:00
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0