Uffeträning och photoshoot

Idag skulle jag åka med mamma till Delsbo för att fira en släkting som fyllde år. Eftersom jag visste att Fillan  och Nora skulle träna för Uffe och att Stina skulle föja med och kolla på, samt att dom frågade mig om jag ville fota åkte jag direkt till ridskolan i Delsbo (Dkrs) och var där och fotade träningen och sen gick vi till ett ställe och fotade lite bilder till deras header. Kan ju säga att det inte var den seriösaste photoshooten jag varit med om haha. Just nu sitter jag och redigerar alla bilder vilket tar lång tid om man ska göra det i photoshop, men när jag laddat upp dom på facebook och fått godkännande kan ni nog få se ett par.

En bild på en av Dkrs ridskolehästar Casper, som jag även ridit en gång.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0