Julkalender 5 december 2014



Dagens lucka öppnas lite sent då vi har haft ganska fullspäckat idag. 
I denna lucka kommer i alla fall lite tips på bra hästböcker.

Tips 1: Detta är en bok som innehåller massor av nyttiga hopp- och bomövningar som man har mycket användning för när man tränar hoppning. 



Tips 2: Tror det är få som har missat Lena Furbergs serie Stallgänget på Tuva  som finns samlade i många böcker. Här är två av dem.



Tips 3: Det tredje tipset är en serie som eter Heartland, var ett bra tag sedan jag läste dessa böcker men jag tyckte verkligen att de var intressanta och spännande, läste ut dom rätt fort om jag inte missminner mig helt.
Här är en av böckerna, dessa borde finnas på biblioteken runt om i Sverige.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson & Jalonen

Heartland går som serie på Horse1 också :)
Boken med hopp och bom övningar skulle verkligen inte sitta fel :)

2014-12-06 @ 19:48:17
URL: http://equua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0