Beställt




Beställde denna grimma i två olika färger eftersom det är så svårt att få tag på grimmor med tillräckligt mycket ludd på. Tanken var att Eddie skulle en för att byta ut den han har nu som otroligt nog börjar bli över ett år gammal och därför ganska sliten. Men istället fick det bli två dels för att jag inte kunde bestämma färg och dels för att det var en summa man minst måsta beställa ifrån och det var inget annat jag behövde från sidan. 

Kommer såklart bättre bilder på dom när jag fått hem dom och prövat dom på Eddie! 

Vilken tror ni kommer passa honom bäst? 

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Vilka fina! Gillar den lila skarpt!

Svar: Jag bor 2 mil utanför Bollnäs och jag rider för Bollnäs RS. Kanske tar drygt 1 timmer för mig att åka till Ljusdal.
Det vore jätteroligt att fotografera tillsammans nån dag! :)

2014-12-20 @ 20:25:47
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0