Tillbaka i vardagen

Igår så gick vi till typ halv två i skolan. Vi hade klassråd på förmiddagen och på eftermiddagen planerade vi tillsammans med treorna lekar som hela Estetprogrammet ska leka idag.  Vi fick även ett nytt schema som jag INTE är nöjd med, tre håltimmar eftersom jag inte har matte osv. Men det var mycket konstiga schemafel så vi får nog ett nytt snart igen.

Efter skolan gick jag till stallet och efter ett tag kom Stina så då fotade jag henne lite när hon red. Sen var det ju tävlingsmöte som varken jag eller Stina gick på men vi var kvar i stallet och fotade lite andra bilder på oss i vardagskläder för det kan ju va kul med sånna ibland också. 

Idag kommer det nog hända ungefär samma saker, först skolan (leka), sen stallet och får se vad som händer där som vanligt.


/Jossan


Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ TASKIGT JAG FOTADE OCKSÅ ._.

Svar: Ja Emma du var också med :*/Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2014-08-21 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0