Ridpass 3/8 & 4/8

Red Eddie både igår och idag, ska även fortsätta med det hela veckan och nästa vecka så han hålller igång inför att ridlektionerna börjar... 

Igår red jag ett dressyrpass på banan och sen avslutatde jag med en kort tur ute och idag red jag också dressyr. 
Eddie har varit väldigt pigg och rätt stark dom senaste ridpassen men idag var han lite segare igen men det beror på värmen det var över 25 grader när vi red och hästarna var svettiga redan när vi tog in dom från hagen. 

Imorgon ska jag rida privatlektion i hoppning. Var typ över ett år sen sist jag gjorde det men nu kan vi behöva lite extra träning om vi ska bli redo för debut. Hoppas verkligen på att Stina orkar gå upp och följa med till stallet imorgon isåfall ska jag utrusta henne med kameran så får vi båda lite träning ;)

 
 
Bilderna är fotade av Mamma i söndags och jag har även en kort film som jag kanske tar och laddar upp.
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0