Privatlektion 15/8

Red privatlektion för Emma idag och Eddie var rätt dryg och jobbig men vissa stunder är han reda drömmen så jag antar att det bara är att träna vidare. Hur som helst ska jag ta mig en riktig funderare på vad jag egentligen vill uppnå med ridningen/Eddie och det kan komma att bli en del förändringar men självklart håller jag er uppdaterade!


Arkivbild från senaste pay & jumpen..


Imorgon har föresten Eddie vilodag så då ska jag bara dit och mocka, och dessutom är det helg vilket betyder att jag slipper åka buss. Så imorgon lovar jag att jag ska utvärdera tävlingen vi var med i förra helgen, har varit så mycket bilder att fixa den här veckan och större delen av dagarna har spenderats i stallet så har inte riktigt hunnit tyvärr..

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Svar: Jag vill jättegärna starta en hopptävling! Funderar på att hoppa en LD (70cm). Eftersom det aldrig är någon LE, tyvärr. Det bästa hade varit att hoppa en LE först och sedan en LD, då hon hoppar 70cm mycket bättre om hon har hoppat 60cm innan. Så ja jag håller utkik. Men det kommer aldrig ;)

2014-08-17 @ 14:38:25
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0