Ingen sadel denna vecka heller

Stod visst att vi skulle rida ut idag. Det tyckte det var en värdelös idé eftersom jag var taggad på ett till barbacka dressyrpass när det gick så bra förra veckan. Det fortsatte jag bara tycka ungefär tills vi skulle rida iväg för då blev det visst så att jag fick rida barbacka ändå. 



Bilderna är fotade när vi kom hem igen efter turen. Eddie skötte sig toppen som alltid. Vi galopperade upp i en backe och eftersom jag höll mig i en kombination av tyglarna och stiglädret så hade jag nästan lite svårt att bromsa, men det var kul ändå, förutom när han travade snabbt för att hinna med hästarna framför. 

Juste imorgon ska vi ha uppstartsmöte med rid&häst, är riktigt taggad på att träffa alla som ska gå samt få reda på vad vi ska göra under terminen.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0