Dressyrpass

Idag var det dressyr som stod på schemat för mig och Eddie. Red ute för att jag inte vill att han ska bli uttråkad av att gå för mycket i ridhuset. Visade sig vara ett misstag hursomhelst för han blev jättestark och ville inte alls lyssna lika bra som i måndags. Trots det får man då kanske sänka kraven lite och nöja sig när han lyssnar bra på halterna och igångsättningarna. Stundtals blev han även väldigt trippig och tappade takten totalt i traven, samt att han ville bryta av så fort tillfälle gavs. Fast det kan ju inte gå bra jämt heller så imorgon rider jag i ridhuset igen så får vi se om det går bättre eller om det var tillfällighet sist. Hoppas att Stina kanske hinner hjälpa mig lite och kanske ta nån bild också men vi får helt enkelt se imorgon. 

Idag har vi även fotat Jagge med svartbakgrund tekniken, men dom bilderna ska Stina lägga upp själv så jag bjuder på en bild på mig och Eddie från förra året när vi fotades med den tekniken. Vill ni veta hur man gör så gå in i kategorin "fototips" 

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0