Så här nervös var det länge sedan jag var..

Ja imorgon är det dags för sista delen i lagserien för storhäst, jag rider ju då Qrumelur och nu är jag nervös, har varit lite nervös i en vecka elller något, haha. Laget ligger tvåa och jag känner att jag verkligen vill rida bra nu, så håll tummarna för oss! 
Jag och Qrumelur startar lagklassen dvs. LB:1 klockan 17.04 och tävlingen finns på equipe, leta fram Tunalids ridklubb storhäst så hittar ni oss. Vi debuterar även LA imorgon, rider LA:1 och startar sist, klockan 20.53.
Det blir en rätt lång dag imorgon, innan tävlingen ska stallet fixas hos Jagge och han ska joggas för på söndag är det hans tur. Han går LA:1 på Tunalid klockan 19.04.

Imorgon ska jag försöka uppdatera något inlägg under dagen, annars får ni ett inlägg på söndag morgon, tvivlar på att jag orkar uppdatera imorgon kväll när jag kommit hem. 

Har dock fixat tidsinställda så heltomt blir det inte, och Jossanbloggar  troligen på som vanligt, har hört att hon har dressyrträning imorgon.

/Stina

Jagges hagkompis och boxgranne Zack tog en tupplur idag, och han får stå för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0